Träning och besök av journalist

Jobbade hemma idag och fick besök av Kristina och Lars som ska skriva en artikel om mig för Ridsport Special. de följde med ner till Jursta och tog en massa bilder på Fyran och mig, både på backen och uppsuttet.

Träning för Lars Andersson var det dags för efter finbesöket. Jag har känt mig himla trött i ett par dagar och nu fick jag skylla mig själv att jag inte red igår... Nina tog med Fyran ut i snön igår och det gillar hon, problemet är att Nina inte riktigt rår på broilern och hon blir väldigt stark. Detta brukar jag fixa till ganska kvickt, men idag var jag inte så stark i kroppen som jag hade behövt för att gå vinnande ur striden.
Nåväl, hon skötte sig väl och gör bara som hon blir tillsagd. Bra högerbyten, fina skolor och riktigt fina längningar blev facit.
Nästa gång Lars kommer har Fyran flyttat till Grödby och vi är på semester i Spanien, så nu har jag 2 månader på mig att få loss högersidan ordentligt. Jag vet ju hur jag ska göra, så det är bara att bita ihop!

Helgen ska ägnas åt träning för Anna Blomgren, ska försöka lura upp henne på Fyran! Vi kommer vara på Gömmargården på lördag och i Vällingby på söndagen. Ska bli jättekul!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...