Träning på Strömsholm

Helgen på Strömsholm blev bra, men massor av positiva kommentarer.

Eftersom jag inte ridit riktigt veckan innan fick jag mina fiska varma redan när vi skulle lasta, Fyran vägrade att gå på transporten... Efter att jag vänligt men bestämt förklarat för henne vem det var som bestämmde, var vi på väg ngn halvtimme senare än vad jag tänkt.

På lördagen red jag LA:4 för domaraspiraanterna. Tack vare att hon efter en veckas halvvila var lite för rak i sidorna blev skänkelvikningarna jättefina och vi fick tom ett par 9or. Det är inte varje dag man hör så fina ord!!
Söndagen var det färdiga domare på plats och Fyran gick jättebra!! 9or igen och den dagen på enkla byten! Nu har galoppen äntligen släppt!!
Om några veckor är det säsongsdebut och nu ska det bli riktigt roligt!! På tisdag kommer Lars, så vi trimmar vidare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...