Gott Nytt Paralympicsår!


Hoppas att alla hade ett bra nyår, det hade jag...

Slutar inte förundras över hur mycket pengar folk kan spendera på raketer... Jag tvingade Lasse att inte skjuta de han hade köpt, lider med alla stakcars djur som ska stå ut med eländet.
Nu är det ett år till nästa gång o var man befinner sig då vet ingen... Kanske i en avlägsen stuga i fjällen, där borde man slippa raketer tycker jag!

2012 kommer innebära mycket jobb för mig och Fyran om vi ska ta oss till London, mina nära och kära kommer se ännu mindre av mig är jag rädd.
Fyran utveckas massor med Kristians hjälp och jag ser mycket fram emot första tävlingen 2012. Förmodligen blir det redan sista helgen i januari, Katrineholm, men det avgör vädret lite.

Börjar dra ihop sig till lite ridning nu...

God försättning på 2012 allesammans!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...