Påfyllt med mat för ett tag



Fyran äter sedan i våras Hippofoder och nu sedan hon kom hem kommer jag testa henne på Hippo Pro Action. Fyran har en lite besvärlig mage o är lite het på gröten, Christer på Pace Trotting trodde att detta foder skulle göra susen på henne.

Hon har ätit det sedan i söndags, så vi får se vad det blir. Fyran äter i alla fall med god aprtit. Kräsna divan Habi åt även hon Hippo och det lär vara en garanti för att det smakar gott! :-)

Vill ni ha med informaion om Hippo, hör av Er så ska jag förmedla kontakten med Christer på Pace Trotting (som levererar ert foder, superservice).

Nästa vecka är det träning för Kristian och sen ska Bibbi få jobba vidare med oss under vintern.

Rankingen kom ut igår och jag är 80, laget är 11. Vi får se om det räcker, men jag tycker det saknas poäng på mig...
Trist att jag inte hade is i magen och behäll Habi över Oslo, men så är det nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...