Mot helgen med stormsteg



Hu, vad tiden går fort! Hinner inte riktigt med, kan bara konstatera att det blir mörkare o mörkare...

I kväll blev det för mycket med mörkret, vi plockade fram våra ljusstakar och har härmed officiellt tjuvstartat julen!
Ellinor gick i spinn helt o tvingade Lasse att även plocka fram de lila stjärnor som brukar pryda hennes fönster under december.

Fyran jobbar på bra och känns rakare efter vattenträningen, dessvärre även ännu starkare... Lyxproblem för en med normal handstyrka, men för mig något att jobba på.
Bytena är raka o fina, skolorna med mer driv o riktigt trevlig böjning.
Trist att det inte blev ngt KM, hade varit kul att se vad det gett i poäng.

Bibbi tyckte hon såg rörligare ut, Kristian gav mig lite knep för h bak, Marie kommer o kikar på fredag o jag har fått ok på att åka till Danmark o träna 2012. If you can´t beat them, join them!
Lite uppladdning hos några av världens bästa ryttare kan ju inte skada! :-)

Grämer mig fortfarande att handen krashade i söndags, så jag missade Anna när hon var här! Fyran är kanske inte riktigt i slag för en hel Anna träning ännu, men jag hade gärna ridit lite lugnt.

Ubbe fixade fötterna på Fyran o korrigerade höger fram ngt. Hon vill gärna rulla över på insidan o pga det är hon lite stelare i högerbogen, men det ska det bli bättring på nu! Han är himla duktig Ubbe, känns tryggt att åka dit med tassarna nu när det börjar bli skarpt läge.

Nästa vecka är det bokat möte med en helt ny sponsor (som ska tillföra lite färg) o under december är det en intervju bokad (som ska ut på 2 ställen) och en filmning.
Det gäller att ta på sig stora leendet! ;-)
Kul att det rör på sig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...