Lite lugnare idag



Förra veckan var som jag ville o den här veckan gjorde mig illa till mods redan i lördags. Igår hade den känslan fortplantat sig till magen o efter ett möte på Reumatikerförbundet o lite lunch, var det kramp i magen.
Bara att ställa in eftermiddagen o försöka övertyga magen att det är inget som inte går att fixa...

Dagen resulterade i några inställda mötet, men provtagningen på KS har jag redan puttat på en gång så den måste jag göra.

Lasse fick ta hand om Fyran igår och han rapporterade en pigg o gla Fyra, som trots hårt arbete i vattnet inte verkade stel eller mör. Andra passet i vattnet ska hon gå i em, får se om Lasse får ta även detta om inte min mage är med i matchen ännu.
Det ska bli spännande att känna på henne på fredag, en mjukare Fyra är vad jag hoppas på!

Laddar även för "Hästar o Reumatism del 3", men det blir nog när jag fightar jetlag i Chicago nästa gång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...