En dag i soffan

Senaste tiden har inte varit sund, arbetat galet mycket o alldeles för många långa resor. Ridledig har visat sig vara allt annat än positivt o igår tog det nästan tvärstopp!

Tänk vad lätt det är att tala om för andra hur de ska bete sig, medans man misshandlar sig själv tills kroppen skakar av utmattning. Att min omgivning glömmer/inte vet att jag är sjuk är inte så konstigt, men att jag tränger bort det själv är ju vansinnigt!!

Sedan jag kom hem igår har jag nästan legat i sängen/soffan hela tiden, kan nu bara hoppas att jag lyckades bromsa i tid. Det får veckan utvisa... Just nu börjar jag gråta på blotta tanken av vad som är i kalendern. F-n hur hamnade jag här igen??

Ta hand om Er (bättre än jag tar hand om mig)!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...