En bra dag på Strömsholm

Idag packade jag och Elin in Habanera i lastbilen, för att åka till Strömsholm på programträning med funkislandslaget.

Efter senaste tävlingen där Habi var jättespänd, har allt arbete gått ut på att jag ska bli helt stilla och Habi ska våga kliva i min hand för att komma upp med ryggen. Således åkte jag till Strömsholm idag med inställningen att detta gärna fick bli lite jämntjockt, om hon bara var stadig och avspänd.



Jag är så stolt över oss!! Habi för att hon var med avspänd än någonsin och mig för att jag inte spände bågen högre utan nöjde mig med just detta idag.

Imorn bär det av till Gyttorp och första kvalet till Msv A. Håll tummarna för att vi är lika avspända då! ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...