Dåligt med uppdateringar

Ber om ursäkt för att det varit lite dåligt med uppdateringar på senaste, men jag hinner knappt sova...

Ridningen går bra, Habi var lugn o påverkbar i lördags i Uppsala. Ända tills vi kom till galoppen, men känslan var ok. Jag är nöjd med lördagen, även om siffrorna säger något annat.
Har kommit fram till att det händer att man när man ser en häst som Habi dömer det man vill se, inte det man verkligen ser. Vilket innebär jag allt som oftast tävlar mot mig själv... Detta ger ibland extra poäng och ibland lite för låga poäng.
Christer o Monica från Pacetrottning var där och fick en grunskurs i dressyr. De hade med lite ny mat till Habi också, hon behöver mer protein så nu får hon även Hippo Grow Alfa.



Red nya freestylen igår o det känns bra, nu ska musik till o sen är vi redo för EM. Lasse filmade o jag måste allt gasa lite till för att Habis fantastiska gång ska komma till sin rätt!

Den här veckan är det konferens i Nacka, jag ska vara där så mycket jag hinner. Utöver detta förbereder jag en stor konferens nästa vecka och ska hinna till Kristian på Ågesta på torsdag.

Nu blev jag trött, men det är bara att bita ihop! :-)

Ha en bra vecka allihop!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...