Äta bör man, även om man är häst



Idag hade jag besök av Christer från Pace Trotting, han hade med sig en massa smarrig mat åt hästarna. De kommer från och med nu att äta Hippo foder, rättare sagt Hippo Pro Action.
Christer levererade det själv ända in i på logen och det gör han alltid med nya kunder! Vilken service!
Det är ju det som är det jobbigaste, att bära och åka hela vägen för att handla!!

Hippo känns bra tycker jag, inte lika stora pellets som det jag fodrat med tidigare och nu slipper jag pytsa på med allt möjligt extra, detta ska klara skivan för både Fyran och Habi.

Om du är nyfiken på Hippo så hör gärna av dig så förmedlar jag kontakten till Christer! :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...