Härlig träning med fina Fyran


Jag var tveksam om jag skulle vara med och träna den här helgen eftersom Habanera kommer nästa helg och då är det ju henne jag ska sätta mitt hopp till. Pernilla övertalade mig och det är jag tacksam för idag!

Fyran har vilat lite sedan Tyskland och jag har tappat stinget lite, igår kände jag mig riktigt under isen.

Rida ett pass för Anna Blomgren är ingen promenad i parken, men oj vilken skillnad det gör!! Fyran var en halvmeter kortare när jag satt av igår och idag kunde jag börja där jag slutade och Fyran blev hur fin som helst.


Nästa söndag kommer Habi och sedan får vi se vem av dem som ska få visa upp sig på Strömsholm helgen efter.
Fyran är anmäld till en MsvB på Värmdö 6/6 och Habi ska få beträda banan med mig för första gången redan 12/6 i Enköping.
Habi måste jag ju kvala för att få rida MsvB på, det är lika bra att ta tag i det med en gång.

Den här veckan är det London och EULAR som gäller, men ett nytt askmoln verkar ställa till det i flygtrafiken...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...