Lysande idé

Den här såg jag på Draknästet för en tid sedan och jag kan inte begripa hur de kunde missa att det är en lysande idé!
Ulrika har varit snäll att sponsra mig med en turkos väska och den kommer göra en enorm skillnad i lastbilen. Sadelskåpet är ju alltid fullt med annat och nu behöver jag inte ha sadeln i ett säte!

www.northernwell.se



Jag börjar tröttna på all snö och Egypten känns lååångt borta just nu.
Får glädja mig med ett pass på fina Fyran ikväll. Nästa vecka blir lite hattig eftersom det är Vinterkonferens på jobbet, men jag ska hinna rida tisdag o torsdag i alla fall.

Det är inte någon som vill ta hand om en liten katt? Vi har tre och den yngsta har sedan flytten tillbaka till Stockholm inte varit sig själv... Tror dessvärre att vi måste ta bort henne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...