Hu så trött!!

Efter 4 dagars konferens i Bålsta med jobbet är jag äntligen hemma och har ägnat kvällen åt att försöka bli av med julen. Jag är vid det här laget ganska trött på tingeltangel och stjärnor i fönstren. Tror att ni håller med mig?

Höll dock inte på att ta mig hem eftersom det sedan igår gått från tö till snöstorm vidare till kallt. Bilen gick knappt att hacka fram ur isen!! Var kan man få tag på en sån här ruta??



Konferensen har varit bra och eftersom jag gjorde min presentation redan i måndags, så har resten av dagarna förflutit ganska fridfullt.
Presentationen mottogs väl och med Theresas hjälp fick jag fram det vi vill med råge! Det är förhoppningsvis första och sista gången som jag behöver prata utstyrd till bergsklättrare...

Första kvällen lagade vi mat, det var förvånansvärt kul. Jag har aldrig varit någon fan av matlagning, men det blev riktigt gott!

Igår var det lite festligheter och eftersom Theresa var med och försökte lära oss lite moves, så hoppas jag att måndagens budskap poppade upp hos mina kollegor igen!

Ridningen har fått stryka på foten lite den här veckan och idag var jag på tok för trött för att ens försöka. Det är märkligt vad fort man saknar ridningen, tycker tom att jag är mör i ryggen efter att ha varit från det...
Säsongsdebuten är planerad till Högbo 20/2, så nu är det bara att börja fila!
Men innan dess ska vi hinna värma oss lite i Egypten... hoppas att inte hajen från konferensen dyker upp! :-)

Dags att nanna kudde, Sov Gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...