Skakig dag o mer snö

Fy vad jag är trött på att vara förkyld, det verkar dock inte bli något mer av det. Dagen till ära fick jag lite feber också, så nu är jag nerbäddad hemma. Tur att detta är en lugn vecka och det jag har på agendan kan jag fixa hemifrån sängen. Just nu är dock täcket uppdraget till nästippen, för fy vad jag skakar och rosslar.

Dagens möte på Unga Reumatiker ville jag så gärna gå på, men när jag vaknade för en stund sedan hade de messat att alla var sjuka. Man ska inte bli glad över sådant, men det kändes fantastiskt att inte behöva gå ut i snön...

Fyran är igång igen och eftersom jag inte har någon som hjäper mig med henne längre (det är ju inte så ofta som man är så här seg), så blir det förmodligen Lasse som får motionera henne ikväll. Tjalla inte, han vet inte om det ännu!

Hu vad jag längtar efter sommaren och lite kuliga tävlingar. I mellandagarna börjar jag och Bibbi med att sätta ihop en ny kür för våren. Har ni några bra förslag på musik? Det får gärna vara lite poppigt. Det är svårt med kür, det är ju inte jag som ska tycka om det utan domarna. Detta innebär att man får göra en del avkall på hur man egentligen vill ha det själv och tänka på vad de flesta domare vill se och höra. Jag bytte musik förra året, fast jag var mycket mer förtjust i min första variant. Det föll inte domarna i smaken, men det var kul att höra den i Kentucky sedan (så helt fel ute var jag förmodligen inte). Tror jag ska försöka dra i lite trådar för att kanske få till musik till bara mig och Fyran, vi får se...


Varmt och skönt i Danmark 2010

Nu snöar det igen... Jag vill inte ha mer snö! Kryper ned under täcket igen. See ya!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...