Snö...

Suck..., jag trodde ngn drev med mig när jag tittade ut genom fönstret igår morse! Ännu mer snö och nu har vi drygt 50cm. Det verkar inte heller som om det tänker sluta.
Fyran har inga snösulor ännu, så vi är förpassade till ridhuset. Inte för att jag är så sugen på att rida ute när det är -13 grader, men Fyran älskar snö tom mer än lera.
Tror hovis Peter kommer i veckan, så sen blir det snöjogg!!!

På jobbet är det full fart och vi har besök från Grekland i två dagar nu. Stackars Labrina, att landa i detta väder! Nåväl, hon verkar tycka att det är exotiskt... :-) Två lååånga dagar och tanken var att det även var middag ikväll. Middagen fick jag dock avstå ifrån, kroppen är inte helt ok och då går för mycket energi åt att hålla sig vaken för att jag ska palla en lång dag och en sen middag. Jag behöver sova och få en Tras-kram! Imorn är det min tur att presentera, ska bli kul att få ge min bild av hur vi ska jobba i min del av verksamheten. Känner att jag drivit lite väl långt från det jag ska/vill göra, men den frågan får jag ta med min nya chef som börjar i januari. Har ju seglat lite själv nu ett tag...

På fredag bär det av till Oslo och en gigantisk nostalgitripp!



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...