Någon som har tändstickor...


... till mina ögonlock?
Kom hem 01.00 i natt från Göteborg och var iväg tidigt idag för att hämta två skelett på jobbet. Mmmm, det är ett skumt jobb man har! Men ack sååå roligt!

Nu är ALLT färdigt inför Reumatikerdagen och i Stockholm kommer Movinto visa upp sin BodyBug. Den hade jag velat se live, men jag är ju försatt i exil till Göteborg. Skämt och sido, det var mitt val och kommer bli ännu roligare! Åker ner på måndag och avslutar turnen med föreläsning i Vänersborg på tisdag kväll.
Sen ska jag vila lite, i alla fall torsdag och fredag.

Nästa stora projekt är lanseringen av nya Under the Spotlightfilmerna!!

Ridningen går bra, det är tur att Fyran finns annars hade jag väl fått knapra Losec... Det räcker med en drog tycker jag. Vi laddar inför sista omgången i div 1, den går 30/10 i Södertälje. Ska bli jättekul att tävla igen, bara kroppen håller sig i schack! Det är när jag inte har tid att rida som smärtan slår till, så nu rider jag på rätt skumma tider för att få till det.
I onsdags satte vi 5 byten i vartannat!! Världens finaste Fyra!!

Imorn ska vi ha Ellinors 6-årskalas, det går i Dora-tema och vi ska även hinna med lite fem-kamp. Stora tjejen!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...