Hu, så kallt överallt!

Ska det verkigen vara vinter i oktober? Igår fick jag gräva fram långkalsingarna innan det bar av till stallet. När jag skickar Ellinor till bussen imorse var det -5 grader, det är löjligt!
På lördag ska jag tävla i Södertälje och det gör jag gärna utan långkalsingar...

Fyran kändes nästan lika trött som jag, så idag får hon motionera ngn halvtimme med Lasse i ett snöre. Hon är äntligen helt jämn, så någon helvila är det inte tal om.

Torsdagen kommer bli rätt stökig, måste hinna rida på morgonen och sedan försöka hinna till Nynäshamn till 10.45. Det ska väl gå!
Måste sedan hinna hämta två datorer på jobbet och lite flyers på Psoriasisförbundet innan jag ska hämta Ellinor. Lasse ska jobba sent, så jag och Ellinor får en myskväll i soffan tillsammans. Nice!

Kroppen mår inge vidare i kylan och eftersom det är ännu kallare på kontoret håller jag mig till att jobba hemma så mycket det går. Jag flänger så mycket i alla fall och de dagar jag kan ta ut för att ha jobbat helger ligger alldeles för orörda.



World Psoriasis Day på fredag och lansering av de nya filmerna! Sara kommer till Psoriasisförbundets konferens, det ska bli kul att träffa henne igen. Tänk om det fanns fler som hon, det är stort att dela med sig av sin sjukdom på det sättet!! Sara, du e bäst! :-)

Kommentarer

  1. Fullt ös medvetslös! Jag har större delen av mitt liv haft ganska svåra atopiska eksem på händerna, så jag vet hur det är...just nu är jag *peppar peppar* symtomfri...
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...