Lite ledigt...



Igår fyllde min pappa 70 år och jag passade på att ta lite ledigt för att fira honom. Ellinor och jag köpte tårta och åkte till Bromsten med den och lite blommor. Pappa blev lite överraskad, men väldigt glad tror jag.

Fyran har fått vila idag, hon kändes lite trött i bakkärran igår. Trots detta gick hon runt programmet vi ska rida på lördag på 68%, när vi hade programmträning under gårdagskvällen. Det är svårt med skänkelvikningar nu när hon är mjukare i sidorna, tidigare fick vi väldigt höga siffror på dem.

Själv har jag fortfarande ont i mina handleder och det verkar inte bättre än att jag måste börja äta cortison för att få väck det. Skulle helst slippa, men värken gör att jag blir ännu svagare i händerna.

Nu är det dags att nanna kudde! See ya!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...