Bra slut på helgen!


Nu är Belgienäventyret slut för den här gången, vi får se om det blir någon mer gång. EM går i Moorsele 2011 och jag ska ta mig en funderare på om det är detta jag vill göra. Först ska vi dock ladda om för NM och tills dess ska jag göra om musiken till küren som inte föll domarna i smaken.

Sista dagen blev i alla fall den bästa för oss och vi fick knappa 68% för vår kür. För att vara första gången är jag mer än nöjd, att det sen bara var någon procent upp till placering gör oss lite taggade för Danmark om lite drygt en månad.

Imorgon får Fyran vila på anläggningen och på tisdag startar vi hemåt direkt efter att jag varit på ett möte i Bryssel om IMID 2010. Nu vill vi alla hem och stallarna gapar tomma på Zilveren Spoor, det känns jättesvårt att se Fyran själv där i stallet. Sen vill jag hem och få en kram av Ellinor, det är nästan det jag saknar mest!

Kroppen har klarat helgen och resan över förväntan, kan det vara medicinen? :-) Igår hade jag ont i ljumskarna, men det reparerades snabbt över natten med lite cortison. Det är tufft med långa tävlingshelger och långa dagar på fötterna.

Nu är det dags för att nanna kudde och vakna snabbt så vi kan åka ut till den övergivna hästen. Sov gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...