Lite vila snart


Sedan januari har jag jobbat på tok för mycket, men det är så himla kul på jobbet så jag kan inte låta bli!


Imorn skulle vi tävlat för första gången i år, men det blir inget då ett par hästar i stallet står med feber. Fyran är ok, men man vet aldrig vad som ligger och lurar.
Vi får träna på hemma istället, ikväll ska küren filmas och sen ska det fixas med musiken. Hon känns jättefin nu och har satt sig rejält på baken sedan förra året. På söndag ska jag till Eriksberg och titta på landslagets träning för Hubertus Schmidt, jösses vad jag ska suga åt mig av visdomen!!
Lastbilen är hemma och vi ska provlasta i den i helgen. Fyran har väldigt bestämda åsikter om vart man går in och inte. Lika bra att ta den fighten när vi inte har någon tid att passa!
På tisdag ska det äntligen bli lite välförtjänt vila! Vi åker till Tenerife i en vacka och jag ska bara ligga och löka i en solstol! :-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...