Strömsholm

Helgen kommer jag tillbringa på Strömsholm, med mig får jag Nina och det känns jätteskönt.
Fyran och jag ska vara övningsekipage på LA-domarutbildningarna lördag och söndag. Imorn ska jag rida LA:4 och jag är lite nervös för att vi helt glömt hur man rider en uppvisningsmässig skänkelvikning. Skolor och enkla byten står på vårt schema på söndagen, det känns mer bekvämt.

Den här veckan har jag börjat mitt nya jobb som Patient Relations Manager på Abbott, så ridningen har blivit lite lidande. Nina har fått dra ett tungt lass, hur fick jag ihop vardagen innan du dök upp? Fyran har passat på att gå in i årets första brunst, så det kan bli ett spännande ridpass imorn.

Vi lastar 10.00 imorn och är åter hemma på Jursta till middagstid på söndag. Ska försöka få Nina att ta lite bilder till bloggen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...