Vart tar tiden vägen?

Jag hinner inte med!! Det är snart onsdag och jag vet knappt var måndag och tisdag tog vägen!!

Fyran går jättebra och det ska bli kul att tävla på söndag, även om jag redan på förhand vet att det inte kommer bli någon placering. Det är kul med bedömningssporter... ibland. Men alltid en fantastisk känsla när hon dansar fram. Sitter det sen någon där som ska titta på sina barn men istället tittar på dig, växer leendet och egot lite till. :-)


Nåväl, vet man innan att man ska bli sågad så är det i alla fall lättare att ta. Även om jag blir förbannad varje gång! Nu är det div 1 och lagtävling, hade det varit en "vanlig" tävling hade jag faktiskt inte åkt.

Imorn tror jag att jag ska träffa programledarna för Reumatikerdagen 2010, Gry Forsell och Hanna Hedlund. Anderas på Timing hade dock inte kunnat bekräfta med dem, så jag hänger lite i luften. Göteborg kommer vara med via Skype, om kameran kommer fram till Rigmor som den ska. Läser du detta så kommer de från budfirman mellan 8 och 10 på förmiddagen.

Förmiddagen ska jag tillbringa på Psoriasisförbundet och förbereda lanseringen av nya filmerna i "Under the Spotlight".

Fyran får vila lite imorn, vi tar en promenad om jag hinner hem innan solen gått ned.

God Natt o Sov Gott!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...