Färdigdansat

Helgen på Strömsholm har varit toppen ur ridsynpunkt. Fyran har dansat fram och jag riktigt längtar till Danmark och NM. Det kanske är kaxigt att vilja ha med sig en medalj hem, men det vill jag!!

Kroppen däremot har inte varit min kompis sedan vi kom hem från tävlingen i Belgien. Förkylningen börjar ge med sig och så även hostan, tröttheten är däremot förlamande. Det hjälper inte att sova och jag pallar inte långa dagar. Jag hoppas att lite energi ska komma tillbaka den här veckan, för annars blir danmark jobbigt. Ibland vill jag bara skrika åt alla att lämna mig ifred, det är jobbigt nog att hålla sig upprätt...


Låter kanske lite deppigt, men att leva med en kronisk systemsjukdom är långt ifrån någon dans på rosor. Fick jag välja just nu skulle jag ta värk överallt, tröttheten går inte att fighta.

Den här veckan har jag försökt planera in lite lagom med jobb, förra veckan var inte bra alls. Har mycket kul framför mig med möten på Reumatikerförbundet och fredagen ska jag askultera på en av PSOs anläggningar med en läkare från jobbet. Ska bli superspännande! Fredagen ska avsluas på islandshäst med "Munken"!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...