Hemma igen...

Efter 8 och en halv timme i bilen landade vi äntligen hemma i Segersäng. Det har varit en jättebra vecka i Lindvallen, med fina soliga dagar och en massa aktiviteter. Ellinor har dock deklarerat att hon är tveksam till att åka tillbaka, det var lite för långt tyckte hon. Inte lätt att sitta inspärrad i en bil med så mycket spring i benen.

Lill-Trasan var dock en fena på att åka skidor, även om hon tyckte att stanna var rätt onödigt!



Nu åter till vardagen ett tag, jobb imorn o möten med en gång. Ska bli kul dock, jag gillar mitt jobb (oftast).
För att inte tala om att rida på Fyran, hon har dansat fram nu efter vilan och nu ska vi nöta lite av det vi fick oss till livs av Anna i helgen som gick. Ju mer jag funderar, ju mindre vill jag byta henne... Det borde gå ändå!!



Ha en jättebra fredag allesammans!!

(Anna, om du läser detta... Jag ringer dig imorn, kunde inte prata idag i bilen.)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...